2016. aug 30.

AZ utolsó hetek!

írta: Dr. Pénzes Ernő
AZ utolsó hetek!

Sziasztok!

Úgy döntöttem, írok még egyszer a verseny előtt. A verseny előtti 2. hét már inkább arról szólt számomra, hogy megpróbálom még élvezni amit csinálok. A végére teher lett a sok edzés, egyre nehezebben figyeltem és koncentráltam.  Nem élveztem már a sok futást, úszást gondolom, hogy ez amolyan mentális fáradtság, félelem miatt volt. Általában azzal jöttek a körülöttem lévők, hogy "jól van nemsokára már vége... meg ne próbáld még egyszer!!!"

balaton_jo.jpgSzóval, ez nem az a része a felkészülésnek ami kellemes. Egyáltalán nem! Elmondhatom viszont, hogy az ezt megelőző hetekben sikerült a 2X Balaton átúszás(4,4km laza tempóban, főleg a nyílt-vizi úszáshoz próbáltam alkalmazkodni) és sikerült teljesíteni a 180km-t bringán. Utóbbival elégedett is voltam tekintettel hogy sikerült a tervezett 7:20 körüli idő alatt megtenni a távot.

Képen: Zamárdi, 2xBalaton átúszás végén, Iványi Zoltán mentorommal. 

Változások: Persze, hogy ne legyen csak úgy laza dolgom, a kedves FIND YOUR LIMITS szervező KROPKO CORPORATION újra lemondta a versenyem! Jobban mondva megvárták az utolsó pillanatot, amikor már nem tudok máshová átnevezni (pl: Nagyatád) és felajánlottak egy lehetőséget Podersdorfban, Ausztriában. Igazából ez egy olyan " vagy ez vagy semmi"-lehetőség, vagy vállalom, vagy visszaadják a pénzem amit már decemberben elutaltam nekik. Soha többé nem fogok ennek a szervezőnek a versenyeire nevezni, az én szememben teljesen leírták magukat.

Így, a megmérettetés szeptember 3-án lesz a Fertő tavon... némi különbséggel! Az úszást egyben kell teljesíteni, megszakítás nélkül, egyhuzamban és a videók alapján a víz sem túl barátságos. A hideg miatt vettem egy neoprén ruhát, nem mertem kockáztatni. Már úsztam benne párszor, de ezzel is tettem egy próba 3,8km-es kört, 81 perces eredménnyel... egész jó. Remélem csak ennyi... remélem... a többi a helyszínen kiderül.

Úgy volt a tervemben, hogy a verseny előtti 2. héten még futok pár hosszabbat, de lebeszéltek róla. Talán az előbb említett mentális fáradtság miatt jobb is. Úgy döntöttem, lazákat futok amennyi tetszik, csak úgy mozgok ahogy szimpi, hogy "új kedvre kapjak". A verseny előtti öt nap pedig csak pihi,készülődés "fejben", csomagolás, helyszín felmérése, bringa vizsgálat felszerelés ellenőrzése.

A verseny után biztosan megírom a tapasztalataim, feltöltöm a képeket. Most csak a nevezési képet dobom fel, bizonyítékként, hogy mindenki lássa... MÁR NINCS TÖBB CICÓZÁS :P

Következő bejegyzésem már élménybeszámoló lesz, ígérem, írni fogok, ha sikerül-ha nem, köszönöm mindenkinek aki olvasott, kíváncsi volt az írásaimra.

nevezes_jo.jpg

Szólj hozzá