2016. már 23.

33 helyett 34

írta: Dr. Pénzes Ernő
33 helyett 34

Mint ahogy azt már írtam az előző bejegyzésemben, a 33 km-es táv korábban kifogott rajtam, de... ez már a múlt! :D Kedden (2016.03.15.) sikerült teljesítenem a távot, sőt még hozzávágtam egy plusz kilit is :) Igazából elszámoltam magam :P

Az időjárás most sem kedvezett (szemerkélt az eső), de jó szolgálatot tett az esőkabát. Ugyan az időmmel elégedetlen vagyok, 4óra, 20 perc - ezzel max. sportos nyugdíjas lehetek, IRONMAN semmiféleképpen :D, de összességében örülök, elévégre ez az új rekordom.

kedd.bmpA következő nagy próba futás terén egy teljes maraton lesz, de azzal még várok. 2-3 nap a regenerációhoz biztosan kell, jobban mondva a lábadozáshoz, és ezt követően sem vetem majd  bele magam a kemény edzésbe... Gondoltam - a kádban fekve. Fájdalmas utóhatások: térd fájdalom, csípő fájdalom, izomláz!!! De orvosoltam lelki sérelmeim, ami egy nagy plusz.

Szóval fogtam magam vasárnap (2016.03.20.) és letekertem Szegedről Törökszentmiklósra ami 120 km :) 

A tempómon javítanom kell okvetlen, szóval próbálok több alkalommal futni kisebb távokat több tempóváltással, beiktatani pár repülő-futást (5 percenként 20 másodperc sprint megszakítás nélkül 5-10 alkalommal). A bringára pedig jön egy spd pedál és cipő! 22 km/óra volt az átlagom ez ugyancsak lassú. Erre szintén tempóváltásos, repülős edzést tervezek.

A következő bejegyzésembe a frissítéseimről fogok írni, addig is mozogjatok sokat! 

Szólj hozzá