2016. feb 26.

Kezdeti nehézségek

írta: Dr. Pénzes Ernő
Kezdeti nehézségek

El kell, hogy mondjam szerencsémre nem teljesen egyedül indultam ennek a vállalkozásnak. Ironman Iványi Zoltán volt olyan kedves és elmondta saját tapasztalatait, elmesélte milyen is volt neki személyesen a megmérettetés, mire számíthatok. Ez rengeteget segített. Mindenkinek csak ajánlani tudom, hogy ha hasonlóra szánja el magát, keressen fel egy tapasztalt versenyzőt, mert ezek a tippek aranyat érnek.

 Hogyan is kezdjem... Legelső döntésem az volt, hogy veszek egy jó futócipőt, valami minőségit, amit kifejezetten futásra terveztek. 

img_20160222_181559.jpgimg_20160222_181613.jpgŐ lett a kiválasztott. Adidas, meg ugye az áll benne: runing... Szóval elégedetten vágtattam a kassza irányába, hogy fizessek. Az első alkalommal még eltűrtem a fájdalmat a térdemben. Másodjára már 12-14 km felett le kellett állnom. MInt kiderült, ez egy jó cipő fitnesre. Ami futáshoz kellene az ennél sokkal komolyabb, főleg ha az ember nemcsak kocogni kíván (mert rövidebb távokra még ez is elég). Lényeg a lényeg... újra a sportboltban találtam magam némi térdfájdalommal, és most sikerült jó döntést hoznom. Vettem egy lényegesen drágább :( cipőt, de nyugodtan mondhatom, hogy ez alkalommal nem volt kidobott pénz. Asics Gel Cumulus 17  - csak ajánlani tudom. Egyből elmúlt a térdfájdalmam, sikerült a félmaraton.img_20160222_183340.jpg

Tanulság: Béna voltam és ki kellett volna kérnem az okosabbak véleményét. Ugyan gazdagodtam egy jó teremcipővel amit különben is használok és szeretek a cél nem ez volt :/ De minden jó ha a vége jó... indulhatnak a kemény távok!

Szólj hozzá